svärmar över

Det är lite jobbigt när känslorna
svämmar över.
Så man får en gråtattack
o känner sig som den
"mest hatade människan i världen."
Ja det är svårt o sätta ordet på det.
Jag älskar våran sommar ,
friheten o att kunna åka
vart jag vill med barna.
Men den här sommaren
är inte lik den förra
om man tänker på
vilka man umgås med.
O det gör väl lite ont,
ska jag väl erkänna..

Saker o ting
är som det är nu.
O jag mår skitbra,
men inte är det kul
när kännslorna svärmar över.
Jag vill bara vara omtyckt.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Många tycker om dig gums!! så ska du inte känna!!

2010-06-23 @ 21:23:17
Postat av: farmor

Snälla Petra dom känslorna måste du glömma Du är älskad för den du är så är det bara 1000 kramar Bibbie

2010-06-24 @ 07:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!