regn

Imåndags kväll fick johan feber.
Så igår fick john komm hem från jobbet
så han slapp följa med till stranden.
Vanessa har ju sin simskola
på förmiddagen o då är ju vi alltid
vid stranden o myser,äter sen frukost,
badar o bara mår bra helt enkelt:-)

o Johan han sov konstant hela dagen igår.
Vanessa hade kompisar här hemma
o de lekte o hade så kul här ute..
Var inne en sväng också..
Men de var mest ute,de byggde koja,
o hade picknick o lekte med barbie osv..
O danne var självklart med o lekte han också.

Så det var tyst igår utan min lilla johan
som pratar o är så mysig.
Men sen på kvällen
vaknade han till o var rätt pigg
o ville att jag skulle sitta bredvid honom
i soffan när vi kollade på tv:n osv..
O så ville han ha glass förståss.

O idag är han helt seg,
gick väl lite när vi satt
utanför badhuset.
Men annars har han mest suttit på stolen..
Men nu är vi hemma o john kan ta honom
sen när jag ska iväg igen.
JUst nu så står vanessa o ropar
på sin kompisa,de hade bestämt
att de skulle leka idag igen.
Får se om hon kommer..

Ja vädret då,
jo det har ju regnat
men det känns varmt ändå.
Kvavt kanske.
Men det lär bli soligt senare idag..
Hoppas jag eftersom karlskoga festen är idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!