lycka är

Njut av livet.
O stanna upp ibland
o tänk på  allt man har i livet.
Då inser man hur lycklig man är.

Det här gör mig lycklig
Se sina barn växa upp:
Hitta på saker med familjen:
Se barna vara lite tokiga:
Kärleken som mina barn ger till de som står oss nära:
Glada,spralliga,tokiga 7åringar:
Mannen i mitt liv:
Se hur glada barnen kan vara av en karusell:
När det är sommar:
När man får ett samtal av en vän eller ett sms,
eller en kommentar här på bloggen:
O så mycket mer.
O bara för att man inte är med på bild
så betyder det inte att man inte är någon
som gör mig glad:-)
Jag har mycket att vara glad över:-)

Kommentarer
Postat av: slingersnoken

Härliga bilder =)

Skönt att du kan se så många glädje ämnen i livet.

Tror att många skulle behöva tänka lite på vad som gör dom lyckliga.

Kram M

2010-06-26 @ 22:35:49
URL: http://slingersnoken.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Du ska absolut skicka in den där bilden på Vanessa i den röda tunneln till någon fototävling. Den är så jäkla fin och rolig!! Gör det!! Kram

2010-06-28 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!