Iphone


Jag har ju totalt glömt bort att blogga
de senaste dagarna..
Anledningen till det är att
jag knappt sitter vid datorn längre.
För jag  har nämligen fått en Iphone av john.
Som han o danne var o köpte på våran 5åriga bröllopsdag..

O med den kan jag facebooka hur mycket som helst,
lägga in kort direkt från facebook som jag tar på engång,
gå in på blocket(har en egen app till det,haha)
o gå in på olika bloggar o allt det där andra som jag vill göra.
Det är jättebra,man har stenkoll på allt som händer
utan att behöva sitta vid datorn"nörd"

Det enda som jag inte kan göra med den är
att blogga här på blogg.se.
Jag kan gå in o läsa mina kommentarer
o godkänna dem,kolla bloggen osv.
O skriva en rubrik men inte skriva självaste inlägget."ler"

Så är det ,men livet med en iphone är bara positivt:-)
O den är mycket roligare än min förra mobil.
Som nessa kanske ska få ta över sen..
Är ju inget fel på den utan bara att iphone är lite modernare..:-)

Kommentarer
Postat av: nettan

haha släkt drag..marcus fick en Iphone av mig på vår 8 åriga bröllopsdag <3

2010-06-12 @ 18:57:01
Postat av: petra

där ser man,iphone är populära:-)

2010-06-13 @ 00:44:25
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Linda

Har också ny mobil... men jag kör med HTC istället :).

2010-06-13 @ 17:42:14
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!