skoskav

jag skrev ju häromdagen
om hur tacksam jag var
för små saker som tex  att
john kommer med mina favoritskor
när jag har fått skoskav under promenaden till stan.
Ja jag är förvånad över
hur illa det kan bli
av att ha fel skor på sig i en haltimme.
Det har nu gått några dagar
o  idag gör det ont i hela foten.
John fixade iordning
mitt sår ,tog bort all gammal hud
o allt var som hade kommit
o gjorde rent o så..
Gick rätt fort men bara att badda rent
bredvid  såret gjorde rätt ont..
Så det ömmar överallt.
Det ilar av smärta.
Av ett jävla skoskav.
Nu svor jag i bloggen också
men man inser nog
inte hur ont man kan ha
av sånna här små saker
förrän det blir infekterat..
Att hela foten ska bli påverkad.
Ja det är lite skrattretande.
Det är inte jag som är känslig
utan jag har nog en rätt så bra
smärttröskel..
Så ligger det till.
Nu är det rent o fint
o det är en massa plåster på.
Jag ser inte fram emot när all
plåster ska dras av o det ska bäddas rent igen..
Gör ju ont i hela hälen också
Vad ynklig man  är..
Var nog tur att jag inte köpte
sånna skor till vanessa,
hon kanske inte hade behövt
få skoskav av dem
men man vet ju aldrig..

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

aj, aj, aj hoppas att allt läker ordentligt så att du blir bra snart!!

2010-07-31 @ 16:17:05
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!