när man väntar på något roligt

Den här dagen skulle bli väldigt rolig
trodde jag.Barna var förväntansfulla.
De väntade på att vi skulle åka till örebro
o träffa lite roligt folk:-)
O sen kanske få med besöket hit några timmar.:-)
Men timmarna gick o det blev inget  örebro eller roligt besök.
Så john  drog till sjukhuset,lasarettet som man säger här..
För att kolla upp någon knöl som han har väldigt ont i
på knä skålen..
Hade varit bra om jag hade skjutsat honom
så hade jag o barna kunnat göra något
medans han var på sjukhuset.
Åkt till degerfors eller nått haha.
Inte vet jag,men bättre än o sitta hemma
o vara uttråkad:-)
Just nu känns det som att hela dagen är förstörd.
Men morgondagen kanske blir bättre och varmare..
Ja det är väldans kallt ute idag,man är ju inte van.
Jag går i  en långärmad tunn tröja(topp)
o byxor o tycker att det är kallt ute..haha
Så är det.
Men sommaren är väl kvar ett tag till
så vi hinner göra saker ändå..
Åka på lite små dagsturer o sånt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!