Karlskoga festen

Igår drog Karlskoga festen igång.
O vid 15,30 började den med Clownen Sam.
Jag,vanessa och daniel åkte dit.
O hade med oss picknickfilten såklart:-)

Vi fick bra platser o stannade där
så vi inte förlorade de platserna
då värmlandspojkarna(vp) skulle spela.

Clownen sam var omtyckt för barna.
Johan som har feber sen några dagar tillbaka
fick ju stanna hemma med pappa john.

Men vi hade det jättemysigt på karlskogafesten.
Jag filmade lite när det var uppträdanden
som jag ska lägga in sen..

Thed Björk som är rallyförare var konfencier
under dagen/kvällen o vanessa fixade till sig
autografer till sig o sina bröder.
En varsin,det är ordning på henne..


En tjej vid namn Hannah Maine från karlskoga
uppträdde o jag gillade hennes musik:-)
Hon hade en fin sångröst:-)
O hon fick sjunga på stora scenen
där värmlandspojkarna o anna bergendahl
skulle uppträda senare under dagen/kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!