hovas riddarvecka

Imorgon så åker
jag,vanessa och daniel
med min pappa till riddarveckan
I hova:-)

Det ska bli väldigt kul
o det ska bli spännande
o se vad det är för något.
Pappa har varit där flera gånger
antingen med syrran eller med peter ..
Men nu är det våran tur:-)
O det passar så bra att vi kan åka med honom.
Det är så kul at tumgås med pappa.
Jag uppskattar det väldigt mycket
att vi fortfarande gör så mycket ihop.

Jag älskar mina föräldrar
och jag är så tacksam för allt
de hjälper oss med,eller
varje gång vi ses:-)

Bara det att kunna åka o ta en fika ihop
det uppskattas så mycket av
mig,john o barna..

Sen finns det så många
andra som jag skulle vilja
kunna träffa oftare..
Jag tror att alla vet vilka det är..
Alla ni som har mitt lösenord blandannat.

Men ärligt talat
jag måste sluta upp med att
vara så extremt känslig.
Jag blir så glad när folk hör av sig till mig.
O jag blir så ledsen om någon är otrevlig.
Så jag har många känslor..



Jag ska ta o lägga upp korten
från skara sommarland o allt det andra också..
Sitter ju knappt aldrig här
så det blir mest en massa kort på fb.
Men ha tålamod någongång komemr även korten:-)


Här är länken till riddarveckan:
http://www.riddarveckan.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!