Att ha en blogg

Att ha en blogg
är bra att ha.
Kunna skriva om
ditten o datten.
Om roliga saker
och om mindre roliga saker.
Skriva om hur saker är
utan att "försköna" allt
eller ibland skriva om hur
underbart allt är.

Ja det är skönt o ha en blogg.
Sen som jag har sagt tidigare.
Att om man stör sig på det som
skrivs i en blogg,
det kan vara min,det kan vara någon annans.
Så gå därifrån ,gå till en annan blogg.

Alla är vi ju olika.
Men jag läser bara de bloggar som jag tycker
om på något sätt.
Det kan vara för att det är en gammal vän
till mig som har den,kanske en nyfunnen vän,
en blogg som skriver om roliga saker,
eller en blogg där personen skriver
om sitt liv på ett ärligt sätt.
Skriver som det är.
Att dagen idag kanske är jättebra
men att dagen igår inte var lika rolig.
Eller att morgondagen ja då händer det något jobbigt.

Stör man sig på en person ,
spelar ingen roll vad den skriver
eller vad den gör.
Ja då ska man nog inte läsa äns blogg.
Ja vad vet jag,det är som
vanligt bara mina åsikter
på ett glatt o roligt sätt:-)


Som sagt det är härligt med en blogg.
Och det är härligt att man har rätt
till att få uttrycka sig som man vill i sverige.
Sen undviker jag svärord o stora bokstäver osv
i min blogg eftersom jag anser att det ser konstigt ut.
Särskilt svärord det passar inte in riktigt..

Det var lite från mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!