party party

I lördags kväll var det äntligen
dags för prty party som danne kallade det för:-)
VI skulle till katrinedalskrogen o fira min mamma.
Det var riktigt trevligt .
O så mycket god mat.
Jag valde en räkcocktail som förrätt.
O john valde en toast skagen:-)

Sen valde jag 3 sorters kött med 3 såser,
med stekt potatis:-)
O så en flaska med päron cider:-)
Vanessa valde spahetti o köttfärssås ,
som hon tyckte mycket om.
O pojkarna tog en varsin pizza o
så coca cola till alla barna såklart:-)


Efter att ha myst på katrinedalskrogen tillsammans
med john,barna,systrar  med familjer o så mamma o peråke såklart.
Så åkte vi vidare hem till Maria o Robert för att fira kvällen
med jättegod tårta o annat gott:-)
Vi hade en jättetrevlig kväll o vl kom hem runt 00,30 tiden:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en mysig kväll vi hade :-)... Nästa gång får vi boka hela resturangen..haha

Vi kom nog inte hem förenns vid halv tre tiden vi.. Kram!!!

(Tack för kaffet igår) :-)

2010-01-19 @ 09:11:28
Postat av: Linda

Tror jag råkade skicka iväg en kommentar utan att skriva vem det var ifrån... Du förstod säkert att det var från mej..Men för säkerhets skull :-)

/ Linda

2010-01-19 @ 09:12:56
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda
Postat av: Slingersnoken

Så mysigt ni ser ut att haft det.

Såg gott ut också.

Kram M

2010-01-19 @ 13:16:50
URL: http://slingersnoken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!