nintendo ds

Vanessa har velat ha en nintendo ds
sen hösten 2008.
Känns väldigt länge med tanke på att det är 2010 nu:-)
Dom kostar något på 1500 o uppåt..
NU har hon iallafall fått ihop 1136kr..
nintendo ds lite in white
Så beroende på vart vi hittar en så
är det bara hundralappar kvar som fattas.
Känns väldigt bra när hon bara är 6½år..
Jag har för mig att jag har hört talas om att det finns för 1300kr.
Men jag hittar inte vart ,när jag letar på nätet.
2200 kronor kostar de på leksaksaffären här då är det med spel
o med väska..
Lite för dyrt..

Har hon bara nintendo ds så fixar sig resten
när det gäller spel o sånt..
Hon kan alltid önska sig i födelsedagspresent osv..
Sen så finns det hannah montana,ben 10 skin o sånt
man kan ha på nintendo ds för att få den snyggare.
Om man tycker om sånt..

Vanessa blir glad för varenda krona
som hon får som hjälp till sin nintendo ds..

Så gulligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!