Johan

På söndag är det 1år sen som min
 älskade lilla minsting Johan döptes.



Han var lite äldre än vad mina andra barn har varit
när de döptes men det blev en så härlig dag..

O låten som vi sjöng på Johans dop
är så otroligt fin.
O varje gång jag hör den eller sjunger den
så tänker jag på min kärlek till johan.

Nästa gång jag kommer hem till mamma
där mitt piano sen barndomen står
så ska jag ta o spela den låten.
Kanske inte hittar några noter till den
men då får jag väl ta ut den på gehör:-)




Ja du Johan ,du är verkligen värdefull!!
Hoppas du får en alldeles underbar dopdag!
Tror nog att du får det:-)
Du kommer få busa rejält :-)

Älskar dig Johan!!


ps:undrar om johan trivs bäst i köket?
för på alla dessa kort så är han i köket eller på väg dit ..hihii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!