iskallt

Att det är kallt ute har ju knappast någon missat.
Vi har väl runt 20- ute.
Vet inte riktigt vad den ligger på nu men det är bra kallt här hemma.
Johan tog på sig fleecetröja o mössa igår o satte sig för att
leka i hans rum.
O jag sov i munktröja o adidasbyxor i natt.
Imorgon ska vanessa o danne till mormor o sova över.
Där har de ännu kallare.De eldar visserligen men jag kan tänka
mig att det är bra kallt där..
SÅ det blir att barna får gå omkring i inneskor..
O tjocktröja..Men mysigt ändå o få vara med sin mormor.
Spelar nog ingen roll vart de är bara de är med henne..

Ska skriva ett till inlägg här o sen ska det göras kaffe.
Så jag får lite värme i kroppen.
Men vi har inget fika hemma.Vad gör vi då? Bakar?
Japp vi är fika familjen o det är vi stolta över."skratt"
Jag är hellre lite tjock än o slutar fika ,så det så..
För det är inte det viktiga vad man fikar på utan att man är tillsammans.
Det är socialt o fika..O den sociala delen är viktig.
Nu får vi väldigt sällan något besök så vi får fika själva..
Ses hemma hos andra är också mysigt..Då kommer man bort lite..
Gå till stan o fika är inte direkt lockande nu i den här kylan.haha
Sen har man ju sina favoriter som man gärna fikar med ...
Eller träffar o gör något annat..
Korten är tagna den 15dec så det har ju kommit mera snö nu.

Kommentarer
Postat av: Slingersnoken

Inte kul när dte är så här kallt så länge.

Men det är mysigt med att tända ljus och mysa i soffan under filtar.

Ha det så bra.

Kram M

2010-01-06 @ 14:00:59
URL: http://slingersnoken.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Oj, vad Vanessa påminner om dig när hon står där med skidorna i snön. När du var liten tyckte du också det var så roligt att åka längdåkning bakom huset där vi bodde:)

2010-01-06 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!