imorgon

Jag  håller på o packar inför morgondagen:-)
Ska bli så härligt o åka iväg över helgen ända till måndag:-)
Det behövs verkligen ,äta en massa gott o se barnen leka o skratta.
O bara njuta av livet.Kanske ta en drink:-)
O så bada en massa ska vi göra också:-)
O gå i affärer:-)


Vi har köpt med en massa godis o en varsin tidning till mig o barna,
johan fick en polisbil som låter istället för en tidning..
Så nu har vi lite gott att äta även på bussen:-)

Det ska bli mysigt:-)
Nu måste jag gå ner o dricka mitt kaffe.
Vi fika på delicatos hjärtan kakor,
ni vet de som kan innehålla spår av kärlek:-)
Som brukar finnas framme lagom till alla hjärtans dag.De är ljuvligt goda:-)



Hoppas ni får en mysig helg!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!