våran hjärtans dag

Igår var det ju alla hjärtansdag
som ni vet.
O vi firade den med att jag,vanessa o danne
åkte iväg till ica o köpte ingredienser till tårtan..

För skulle det bakas en princesstårta .
Med rosa marsipan..
Den vart så god .
O vi hade garnerat den med hjärtan
o sen våra initialer..j för john osv..
Lägger upp foton så fort jag hittar sladden..

Det här med marsipan/princesstårtor
kommEr vi att göra om.
Granterat!!
Bra med att redan ha lite tips o idéer på
vad man kan göra för tårtor i maj
när 3 styckna fyller år här i familjen..

Förresten:
jag fick jättefina rosor i kruka av mina pojkar.
Min dotter ville köpa en ask med gele hjärtan till mig
som hon vet att jag tycker så mycket om.
Men snåla mamman sa: nä men det blir inte idag..
Fast de är ju så goda(kolla bilden)




Jag är dålig på att låta barnen skämma bort mig.
Varför inte låta dem köpa saker till mig när de vill.
När jag tycker om det,då har jag ju inget o förlora
än att jag får betala det själv.
Får nog gå i terapi för det här.haha
Nä men jag kanske ska låta henne få köpa det nästagång
så slipper hon gå där med läppen nere o vara helt ledsen..

Men hon hade en överraskning hemma till mig
som hon hade gjort i skolan som var så fin.
Tack gumman:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!