söndagsfilosofi

Sitter o funderar på livet i största allmänhet..
Om vad man ska göra med sitt liv,haha vad allvarligt det lät..
Nä men man kan ju inte sitta hemma för alltid..
Jag vill göra något,inte shoppa eller något sånt nu utan göra något
regelbundet..
Jag vet inte riktigt vad jag har för förutsättningar o fixa till mitt liv.
Jag får spåna lite o fortsätta fundera..

O något jag funderar mer på är varför just en person
inte har hört av sig ,dannes operation var o är en viktig sak
i våran familj.O alla andra har ju hört av sig o frågat o
visat sin omtanke..
Att jag inte är viktig för en del  det vet jag,
Det accepterar jag o respekterar jag.
O tycker man inte om mig så ska man låta mig va.
O tycker man om mig så ja då är det ju bara o höra sv sig:-)
Men en 4åring,varför inte fråga hur det har gått?
Visar bara ännu mera att han inte heller är så betydelsefull
i deras ögon..Så synd..

Jag är iallafall fortfarande så glad
över att ni som faktiskt har hört av er
på något sätt ,att ni har gjort det.
Ett så kort sms som:Hej hur har det gått för danne?
Kan vara väldigt betydelsefullt för oss.

Samma med alla grattis till min uppkörning,
det betyder också mycket:-)
Jag kanske inte svarar på alla men jag läser alla.
O tar till mig:-)

Lite tankar från mig såhär på söndagskvällen..

Le mot världen så kommer världen le mot dig!!
O en  liten hälsning kan göra någon så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!