söndagens tankar



Så var det Söndag o sista dagen
där man kan vakna när man vill
till nästa helg:-)

Solen skiner väldigt mycket idag
o det ser så härligt ut ute..
Så idag är det en sån där härlig
dag o göra något ute.
Kanske åka pulka eller åka någonstans
med varm oboy o smörgåsar ..

Vi drar nog inte ut någon längre sträcka idag.
Men däremot så ska vi ta o baka en jordgubbspaj idag..

O när det gäller danne så är han helt återställd.
Finns igna tecken på att han skulle må dåligt..
Så det var nog ingen magsjuka han hade utan
mer en massa slem ..
Är ju inte så konstigt så som han mår varje dag..
Men efter operationen är han nog som vanligt igen..

Sen måste jag bara nämna det att det är så synd
att vissa inte verkar bry sig något om dessa barn.
Det är ju precis som det alltid har varit,
men man vänjer sig nog aldrig som mamma.
Men barna bryr sig inte,de har så mycket annat.
Skönt det!! Bara jag som ska sluta bry mig.

O sen vill jag tacka er alla som verkligen bryr er.
Ni som kan höra av er o bara säga:hej hur mår ni?
Eller hur mår  lilla danne? Sånt värmer enormt..

Eller som visar på annat sätt att ni bryr er.
Kommer med lite tips o råd eller bara hör av er.

Ha en härlig söndag!!
O ta vara på varandra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!