snön på vägarna


Igår åkte jag,vanessa o johan till Ica o handlade lite:-)
Det var så skönt o ta bilen helt själv o få parkera hur jag ville..
Utan att behöva höra: det där blir för långt emellan bilarna..
Missförstå mig rätt jag är så enormt tacksam för all hjälp jag har fått
på körskolan men det är så befriande o få slippa höra predikningar
om hur det borde vara..Det är ju inga andra som står där med måttstocken
o mäter avståndet mellan bilarna.Nä nu blir det ordning o reda,
o det är jag som bestämmer..De har ju inte haft så mycket annat o komma
med när jag har kört så länge så då måste de vara lite petnoga med saker
som att backa o så..För de måste ju ändå säga någonting efter varje körning,
o inte bara sitta där helt tyst..


Nu är det över:-)
Nu gäller det att jag bär med mig allt som de har sagt
o alla tips som jag har fått.O använda det på mitt sätt...
Jag har ju redan haft en egen körstil men nu är det på riktigt..
Jag önskar bara att all snö kunde försvinna från  de mindre vägarna.
Men det känns som att snön håller på o smälter bort lite..
Har inte varit så kallt på sista tiden..O sen har det ju varit så himlans mycket snö
på vårat tak..O när det åker ner så dunsar det rejält..
Igår åkte en jättestor istapp ner från taket övanför balkongen..
O det var ju bra:-)



Skulle man ha en resa inbokad till sälen,säfsen eller nått
så skulle man ju givetvis vilja ha den här mängden snö..
Men annars så kvittar det för min del.
Barna tror inte att det komemr att bli vår någongång.haha
Dom har gett upp:-)


fotot på johan
är från då det var lite snö på tomten.
Nu är det ju överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!