simhallen

I går efter att ha hämtat Vanessa i skolan
så drog vi till Netto för att handla en massa frukt,kycklingköttbullar,
risifruttin,festisar,riskakor ,fika mm..
Vi skulle vidare mot badhuset jag o alla 3 kidzen.
Så vid 11,40 tiden var vi inne i badhuset fr att byta om.
JOhan var lite skeptisk till att byta om till badbyxor.
Men jag fick på honom dom o så en tröja över.
Så fick han göra som han ville ,om han ville
gå så eller bada..
Så fort vi kom in till bassängerna så hoppade danne o nessa
i bebisbassängen,den är lagomt stor för både vuxna o barn.haha
O lite varmare vatten.Johan vart jätte glad när jag
satte mig med honom i vattnet..Så vi satt där en stund
så han fick leka med badleksakerna,hink osv..
Så han fick vänja sig i lugn o ro..
Vanessa o danne roar sig själva.
Sen gick vi till den stora bassängen.
Till vanessas glädje,för dannes skull
spelar det ingen roll vart vi badar.
Bara han får bada:-)
Jag tänkte:det är ju värt ett försk iallafall.
O tog med johan ner i vattnet.
O till min stora förvåning så vart han jätteglad.
O vi hade det så mysigt han o jag i vattnet.
Vilken lycka ,min älskade minsting gillar också att bada..
O inte klängde han sig fast på mig heller:-)
Sånna där små saker kan göra mig tillvärldens lyckligaste mamma.
Det är så härligt o se när barnen utvecklas.
Vi var i badhuset längre än vad vi hade tänkt oss.
Vanessas klasskompisar kom o andra kompisar till henne
så barna lekte o simmade o hade jättekul.
Sen duschade jag barna o klädde på dem,
okej de duschade själva(dom 2 äldsta)
men påklädda o duschade vart dem.
O sen kom john o mötte upp dem
så gick jag ut till simhallen igen
o passade på att simma några sträckor..
Vilket var så härligt.
Man får passa på när chansen kommer.
Lyckliga o glada o lite trötta åkte vi hemåt.
O sen hade vi fredagsmys o kollade på letś dance
o john o jag fortsatte kvällen med någon konstig
trollkarlsfilm som jag inte förstod mig på..
fortsättning på ett nytt inlägg..
Blir så långt annars:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!