pulka

Kanske ska ta o skriva något vettigt också:-)
Eller vettigt o vettigt vete fan..
Det är ju jag som skriver här;-)

Sitter o känner mig helt frusen..
Var 2 timmar sen jag kom
in från pulkaturen med johan o vanessa.
Men jag fryser än.Mer än vad jag gjorde
när jag kom in för det var behagligt kallt ute..

Johan älskar när jag drar honom i snowracern.
O nessa gillar också att jag drar henne i pulkan,
O att åka bredvid varann är kul:-)

Det svåra är bara att kunna ta sig fram till pulkabacken.
Är inte plogat/skottat någonstans  i närheten av backarna.
Men skam den  som ger sig..:-)

Lånade vanessas nya kamera
så jag ska ta o lägga in korten här sen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!