nintendo ds

Idag har jag varit ute o kört lite:-)
Var jätte härligt o ta bilen helt själv nu.
Jag körde bara omkring,bara för att jag får nu:-)
Jag o min nya kompis"körkortsbeviset"
Som består av ett papper tills mitt riktiga körkort kommer:-)
Sen så har hela familjen varit ute o handlat lite:-)
Vanessa köpte sig en nintendo ds igår,det blev en rosa som hon ville ha:-)
Så då fattades det bara spel också:-)
Så idag drog vi o köpte spel,det blev 2 spel.
Ett där man ska ta hand om en bebis från nyfödd..
Mata,leka,bada mm..O ett som är ett husdjurs sjukhus:-)
Där man ska ta hand om djuren som har blivit skadade så de kan återvända hem.
Det ena spelet om bebisen har vanessa spelat sen vi åt middag..
Så vi fick säga åt henne o sluta spela nu för i kväll ,
vill inte ha henne sittandes för länge..
Så fick daniel spela det andra nya spelet om djuren..
Hoppas han tycker att det är kul.
Nu sitter john o hjälper danne med spelet
o jag hör johan säga:jag vill också spela.haha
Men nä johan du är lite för liten för det ..
Till johans stora lycka så träffade vi min pappa
i en av affärerna..
O johan lyser ju upp på engång..
O ska visa honom en massa saker.
"titta här moffa..
moffa moffa..
Imorse stod han tillochmed o sjöng om morfar..
ooo moffa  ooo moffa:-)
Snacka om en älskad morfar:-)
Men så är han ju underbar också:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!