nessi

Vanessa har klagat på att hon har ont i halsen
o har svårt att svälja så när john kollade henens hals
så visade det sig vara halsfluss.
Men behövde ändå till läkarn med henne
så hon fick göra halsprov o få medicin..
De hade sån otur med sig idag att när de skulle åka
så startade inte bilen så de fick gå till stan där vårdcentralen är..
Inga vantar hade de på sig men nessa hade termobyxor som tur var..

När de kom hem så hade de tagit bussen hem
o numera så är det så att man inte kan betala kontant
på bussen så de fick skicka ett sms så det blev en sms biljett.
O när de kom hem så hade de med sig en påse till danne..

De har passat på o gå till lindex o köpa med 3 par mjukisbyxor till danne
i storl 110. 2par mjukis i enfärgat o ett par svarta velourbyxor..
Vad glad jag blev ,danne som verkligen är i stort behov av byxor:-)


Nu ska jag ´ta en kopp kaffe för att värma mig lite,
jag blir bra frusen av att bara vara hemma..
Men jag gjorde soppa till lunch som jag o pojkarna åt..
Så det blir man varm av,dannes fick ju vara sval förståss
eftersom han inte får äta varmt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!