mot kumla

Om 2 timmar  blir det att köra med körskolebilen mot Kumla.
O sen en ordentlig yttre kontroll.MIn lektion kommer att pågå i 2 timmar.
Med tanke på att  bara sträckan  vårat hus-kronhallen känns lite sådär
när john kör  så är jag måttligt road över att behöva köra
så långt idag..
Jag kan köra överallt med körskolans bil,den är så bra.
O har så ordentliga vinterdäck. Men de råder ju att man inte ska köra så långt..
O igår var det snö storm.
Vi drog ut med bilen fixade den o så,så allt var körvänligt igår eftermiddag.
Dvs inte en massa  lager  med snö på taket(sånt är inte okej om polisen kommer men det vet ni ju redan)
Det var ju himlans massa snö överallt på bilen..
O nu 7,30 så var bilen täckt med snö..Bilen syntes inte på våran parkering.
Skulle ha tagit kort:-)
O snön är rätt hög här på gården.
Men john skottar väldans bra så det är gå vänligt..
Men johan o danne skulle nog försvinna i snön om de gick
där det inte är skottat:-)
Lägger in foton på snön sen..
Förresten så har ni fortfarande inte kommenterat
så det skulle ju inte bli några mer foton förrän ni  hade skrivit
en rad"ler" Nä skit samma..Den här bloggen är ju till för min egen kull.
O sen så skriver jag o lägger upp saker för att roa er ..
Så det passar både läsaren o bloggägare.
Bra va:-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för din JÄTTE FINA kommentar på min sida.. den värmde :-))



Lycka till me körningen idag... Kan ju va bra att ha kört i sånt här väder oxå innan du får körkortet... KRAM!!!!!

2010-02-04 @ 08:53:13
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!