körkort!

Javisst nu har även jag körkort:-)
Så nu slipper jag sitta där o vara avundsjuk på
alla andra som får ta bilen när som helst.hahahaha
"skämtar som vanligt,för er som inte vet"


Så from idag kan jag ta bilen vart jag vill.
Det är bara mina egna begränsningar som styr..
Jag har idag kört både till körskolan för att berätta nyheten
o så fram o tillbaka till pappa.
Men då var familjen med så det kändes som vanligt men ändå inte..

Jag har ju ingen skylt på nu så nu gäller
det att jag inte kör som en snigel.hahahahaha

Jag sitter o funderar på vad jag kan ge som tack till körskolan.
Mamma föreslog smörgåstårta,men jag vet inte jag.
Det känns lite konstigt o köpa en smörgåstårta
till andra o bara ge bort..
Jag vill ju också ha:-) familjen med för den delen:-)

Blommor o ett kort är ju nästintill självklart.
Men kanske ska man köpa något till bara min körlärare
som verkligen har fått stå ut med mig."ler"
Hon vet ju hur mycket jag uppskattar hennes hjälp
o hur glad jag är för att just hon tog över allt ansvar
för att lära mig ..
O slapp köra med olika hela tiden ,o gå tillbaka en massa
beroende på vad just den läraren tyckte ..
Kom aldrig framåt. Men när jag började köra med henne
så fick jag en lärare som verkligen var petnoga med hur det skulle vara.
O det är jag så tacksam över..Det är djupinlärning i all högsta grad:-)
Låter som att jag var en väldigt svår elev men så är det ju inte.
Körde bara mer där än hemma:-)

Men nu är både teorin o körningen klar o jag ska nu lägga bort
mina körkortsböcker  o njuta av livet:-)

Om ni har något tips på present eller om ni tycker att det räcker
med ett kort med lite gulligt skrivet o så blommor
så kommentera gärna:-)










Kommentarer
Postat av: Mamma

JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER DIG SÅ DET KAN DU ALDRIG TROOOOOOOOOOOO. HURRA, HURRA FÖR PETRA IDAG :))) kram,kram

2010-02-25 @ 19:57:11
Postat av: Linda

Är oxå stolt över dej :-) .... Hurra,Hurra!!!

2010-02-25 @ 21:54:23
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda
Postat av: Jenny

JAG VISSTE VÄL ATT DU SKULLE KLARA DET!!!

GRATTIS gumman!!!

Köp blommor och ett spec kort till läraren!!



KRAMAR Jenny

2010-02-26 @ 07:31:34
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Emma

Ett stort grattis till körkortet.

2010-02-26 @ 10:00:04
Postat av: Jessica!!

Åh vad roligt Petra! En massa grattis till dig! Då kan du ta bilen upp till oss nu när vi snart flyttar en bit bort :-) Läste om Daniel också och vad skönt attdet gick bra för honom! Kramar från mig och barnen

2010-02-26 @ 11:16:31
Postat av: Kristin

Grattis Petra.



Räcker nog bra med blomma och kort...finns nog många som inte tackar alls för all hjälp.

2010-03-01 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!