pojkarna önskar sig

Häromdagen
så satt pojkarna
med en leksakskatalog
och bläddrade och pekade
på det de vill ha i julklapp.

Daniel sa :

Det här vill jag ha av mamma och pappa i julklapp.

det här vill jag ha
av farmor och farfar i julklapp..

Och det här vill jag ha av mormor i julklapp
och pekade på något annat.

Jag frågade då vad han ville ha av morfar.
"det visade jag idag på ica maxi
så det vet han"
Okej..

Johan han pekar på bilar och duplo.
Jag vill ha den,johan vill ha den,
den vill jag ha av morfar osv..

Jag tycker att det är så gulligt.
När de sitter där tillsammans och visar varandra
och för oss.
Det är mycket duplo och bilar för johan..
Han går omkring med sina bilar
och ibland lägger han dem i sängen
när  vi ska sova..

Imorgon är det bara 20 dagar kvar till jul.
det går snabbt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!