julklappar+inför sälen

r nu helt klar med alla dessa julklappar till barna . och det jag skulle hjälpa till med:-)men jag har inte köpt något till john,måste hitta ett paket åtminstone..
Men nu ska allt bara slås in,och
Nu är det  helt klart med alla dessa julklappar till barna .
Och det jag skulle hjälpa till med:-)
Jag är väldigt nöjd med årets julklappar till barna
och  det jag skulle hjälpa till med
har gått väldigt bra.Roligt har det varit.
Så nu är allt undangömt.
Lite har vi hunnit slå in under dagen
men det är mycket kvar..
Jag köpte även en "tefat"rund pulka till danne
idag som han ska ha i sälen under julveckan.
Passar bra som julklapp när det är julafton
dagen efter att vi har kommit dit..
Mamma tar med en del julklappar
som är våra annars blir det så fullt i våran bil.
Och det är ju inte så lätt o slå in
tefatet .
Barna får även en dubbelpulka i år..
Så nu kan de åka som de vill i backarna..
+ snowracern o det vi redan har.
Sen ska det kollas upp ifall
det finns någon isbana i sälen
som vi kan åka till ifall det finns tid över
till sånt..
Men daniel och vanessa ska gå
på skidskolan under julveckan
i sälen .Det blir deras absolut
första gång som de provar på slalom.
Så det ska bli kul o se hur det går,
och om de gillar det osv..
Sen ska det handlas mat innan vi åker
och packas ..
Fixa så kaninerna har det bra
också medans vi är borta osv..
Men det är en hel vecka
kvar tills vi åker.
Så lång tid kvar..
Men innan dess
så ska vi även ha minijul
med pappa/morfar.
Så barna får hans julklappar
2-3 dagar innan julafton.
Det kan vara skönt för speciellt
danne som längtar så efter allt lego..
Som han vill ha ,han vet ju givetvis inte
om vad han ska få så han vill ju helst
åka och köpa det redan nu..
fotona är tagna från julen 2008
då vi firade jul i sälen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!