1:a december

Så var det 1:a december idag.
Härlig månad:-)
Nu lär barna börja räkna ner ordentligt till jul.
De ska få öppna sin julkalender när vanessa kommer hem.
Jag o pojkarna låg o gosade imorse till 9
så valet att låta dem vara hemma var enkel.
Det är 20 minus grader ute ,så nu börjar det allt bli kallt..
Hoppas inte det sjunker ännu mera..
Jag funderar så kring lite saker
som har med julen att göra.
Jag hoppas för barnens skull
att det blir som det brukar..
Känns faktiskt lite aningens tomt
o konstigt o inte veta hur det blir..
Men förutom det så
kommer allt att bli mysigt o härligt.
Johan pratar ofta om tomten.
Och han har visat vad han vill ha
på både leklådan och på ica maxi..
Inget"den o den o den"
Utan han visar bara det han verkligen vill ha..
Sen gillar han ju så mycket,
han o danne leker mycket tillsammans .
Jag är nog klar i julklappsväg,
förutom att jag vill ge nessa lite
nya snygga kläder.
Men det vill jag ju gämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!