Underbara lördag

Idag är det en sån där mysig lördag:-)
Daniel,Vanessa och jag tog cyklarna o drog till stan .
Vi skulle leta efter paket till Vanessas klasskompisar
som har kalas imorgon:-)
Vi kom ner efter 14 o stan stänger 15 så det blev snabba ryck.
Men vi drog in på h&m där vi hittade massor med snygga kläder.
De har fått in massor med nytt nu:-) imponeran:-)
h&m i karlskoga brukar inte köpa in så många i samma storlek ananrs..
Men jag hittade en hel del till daniel som var prio 1 idag.
Men jag kollade bara,jag visste att det var rea på Lindex
så vi drog dit.Jag trodde att det var  köp 2 o betala för 1 på rean fortfarande
men det var bättre än så: rea på rea..
Fanns massor på damavdelningen men inte s mycket kvar på barn.
Minst är det förståss på pojkavdelningen.haha.
Men jag hittade 2 t-shirtar till danne o 2 par strumpor o en tröja till vanessa:-)
För ca: en hundring ,det är ju väldans billigt:-)
Var väldans i sista minuten,typ 15,05
men ojoj had einte hunnit stänga
så vi sprang  dit o köpte lite block o pennor o suddigum
till tjejerna som har kalaset imorgon .
Det är lite svårt o se om det räcker så här eller
om man ska fylla ut det med lite mer.
Men det brukar bli bra,bara jag som funderar för mycket;-)
Sen ringde min underbara pappa(love you)
och han ville komma o fika ute på våran trädgård
om en stund,han var o handlade :-)
Så klart vi vill:-)
Så jag o barna satte oss på våra cyklar
o trampade hemåt:-)
Vi gillar besök,och det passade så perfekt
att vi satt ute för det blev så underbart fint väder ute.
Blev jättemysigt.
Vi tog även ut lilla Hopp(våran mellersta kanin)
så han får  vara ute i rasthagen medans vi är ute.
Sen drog vanessa o danne o cyklade iväg lite här i området.
O danne kom hem o åkte med sin morfar hem till honom.
Och vanessa drog till granntjejen som flyttade in här för några månader sen.
Vanessa har börjat umgås mer o mer med henne o hennes kompisar.
Dom har gemensamma kompisar antingen någon från vanessas klass,
eller från fotbollslaget :-)
O jag är världens gladaste mamma.
Det är så underbart att vanessa har flera styckna att gå till o umgås med
här i området.Nu lever vi så som vi vill ha det med bostad o i ett område
där det finns barnfamiljer i närheten:-)
Så perfekt så nu trivs jag o familjen ännu bättre här.
Vanessa har ju länge velat ha fler kompisar här på gatan
och våran önskan är nu uppfylld.:-)
Så nu är hon hos dom o leker,o kommer
hem lite då o då för att säga något.
Och snart ska vi åka till pappa o äta lite.
Det är så underbart o åka iväg till föräldrarna o äta
emellanåt:-)
Det är något som vi är så
glada över att vi kan göra
så spontant nuförtiden
sen vi flyttade till karlskoga.
Åka o hälsa på bara sådär,
eller att folk kan hälsa på oss.
För 3 år sen så sålde vi faktiskt radhuset
vid det här laget.
Så 3år som karlskogingar har det hunnit bli:-)
Och jag trivs mer o mer med det:-)
Jag har börjat vänja mig med vart vi bor:-)
Och det känns bra.
Riktigt bra:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!