sova över

Idag är det dagen
som danne har längtat efter.
Han är nämligen
med sin mormor
för att han ska sova över hos
henne i kväll.

Sen överraskade hon
honom med att lite roligtheter.
De skulle nämligen
hämta kusinerna ,
hämta Kusin Liam
på hans skola (han går i 1:an som vanessa)
Det lär ha varit skoj för honom
och få se hur hans skola ser ut.
O Sen ska de hämta lilla Amanda
på hennes dagis.
Liten är hon ju inte längre,
hon fyller 5år.
Men jag kallar henne för lilla amanda
när jag skriver osv så man
vet vem av kusinerna jag menar.
För mina barn har nämligen
en till Amanda i kusinskaran.
En 11åring :-)
En himlans trevlig tjej:-)


Så det lär vara kul för danne
o få leka med Liam o Amanda
hemma hos dem innan
de åker vidare hem till mormor.
Givetvis är lilla Anni med också.
Den hunden är ju så härlig.
Ibland önskar jag allt att
vi också hade en hund,
men det är ju lite si o så
när det gäller hund för våran del.
För john är ju allergisk
mot vissa hundraser,
och tyvärr så verkar det
som att johan också har blivit det.

Kanske bara är tillfälligt,
jag är inte så insatt
i allergier men jag hoppas
det är något kortvarigt..

Vilket fall som helst
så har vi ju valt
att ha flera kaniner istället.

Nu fick jag en idé.
Som blir i ett annat inlägg,

Tjena mors..


foto:min mammas lilla anni:-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ohh...nej...ingen guldhamster nu bara, eller naken hund!! Danne och jag har gjort en snaskig fiskgratäng som vi kallade för "Dannes o Mormors fiskgratäng" I morgon ska vi pynta till kräftkalas med ballonger, serpentiner och kräftlykta. Sen blir det ett riktigt STORT fat med kräftor som väntar på er när ni kommer!! Kram

2010-08-26 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!