Söndag

Idag är Vanessa på kalas hos tvillingsystrarna som hon gick i samma klass som på 6års.
Det är första gången hon är på kalas hos någon klasskamrat.
Men hon har varit hos dom förut o lekt:-)
O hon var så glad över att bli bjuden .
Hon har fixat allt själv.
Hon har valt ut vilka presenter som ska köpas,
vem som ska ha det blocket o den pennan osv.
Med omsorg o perfektionism slog hon in paketen :-)
Hon skrev grattis anna på ett paket o grattis Linda på hennes.
O så valde hon ut ett varsitt kort till dem också med omsorg.
Olika motiv men lite lika.
O Skrev grattis Linda på födelsedagen önskar Vanessa och detsamma till anna.
Min duktiga o fina självständiga flicka.
O hon visste exakt vad hon skulle ha på sig.
Hon valde en jeans kjol o sin fina dvärgvädur topp:-)
Det enda som jag behöver göra är att skjutsa henne dit.
Jag Släppte av henne vid vägkanten där de bor o hon hoppade ut ur bilen o knackade på hos dem .
Nu har timmarna snart gått o jag ska snart åka o hämta henne.
Ska bli kul o hämta hem en lycklig tjej:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!