shoppar

känns som att det enda jag gör
om dagarna nu förtiden är att handla.
Shoppa en massa o handla en massa mat.haha
Men det blir ju en hel del sånt nuförtiden.
O idag åkte vi till team sportia o shoppade lite.
blandannat en jättefin munktröja till vanessa,
och en jacka. o en tröja till danne.
vanessa provade en himlans snygg puma
tröja i storlek 140 också som hon ville ha.
Men nja jag valde o lämna tillbaka den.
Ibland behöver man säga nej:-)
men den var ju riktigt snygg
o passade så bra på henne:-)
En annan gång kanske;-)
Jag ska iväg
till stan någondag
o köpa byxor till danne också.
Men det får bli
när jag har fått shopping lusten tillbaka:-)
Har blivit väldans mycket vanessa kläder
nu ett tag så danne behöver prioriteras lite..
Efter att ha sprungt runt på sportaffären,
elgiganten där vi kollade på nintendo ds spel
som kostar 400 kr o ett obligatorisk besök
i leksaksaffären (jippi eller nått) så åkte vi till maxi.
O handlade lite till fikat:-)
Vanessa köpte sig ett  tingeling spel
till sin nintendo ds
och daniel köpte ett panda kungfu spel
till sin nintendo ds xl:-)
Så nu ska nintendona laddas
o vi ska fika på pajen
som är klar nu.
med vaniljsås o kaffe såklart:-)
sen lär barna spela en massa
på de nya spelen:-)
Man kommer inte ifrån
shoppingen på en söndag
äns i lilla karlskoga:-)
hejsvejs:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!