Darin

Om någon timme
ska vi iväg
och Se Darin uppträda:-)

Och så är det någon dansshow
och så kommer nalle puh till johans stora lycka:-)

Hoppas det inte regnar när det håller på.
Sen är det ju Nora markén under helgen.
Och nästa helg är det oxhälja marken i filipstad
och sen lär det bli Storfors marken snart också..
Och förra veckan var det Vulkanmarken i degerfors,
som det var meningen att jag o barna skulle åka på.
Så nu har alla marknader häromkring börjat ploppa upp:-)

Det blir nog ingen Nora marken för mig i helgen,
gårdagen gick fort och idag blir det lite
sent o åka til Nora marken efter Darins uppträdande.
Det finna tivoli o sånt förståss men det är marknaden
som jag vill åt .O jag vet inte hur länge de håller på..







Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Tycker du ska komma till sannamarken istället, alltid 1:a tisdagen i oktober :-).

2010-08-29 @ 13:00:58
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Mamma

O, Sanna markén den ska vi nog försöka åka på, Petra!! Jag har hört så mycket om den markén. När börjar och slutar den, och vart ligger SANNA marknaden??

2010-08-29 @ 20:37:27
Postat av: petra svarar

Linda:

tack för tipset.det låter som en rolig marknad.

har hört talas om den..



mamma:

ja det kan vi gärna göra.den ligger i fjugesta tror jag.. och är den första tisdagen i oktober...

2010-08-29 @ 22:19:29
Postat av: Linda Andersson

Till petras mamma: marknaden ligger i Fjugesta, samhället är så litet så det är svårt att missa :).



Petra: Jag har ett butiful blogger award till dig på min blogg, kika gärna in och hämta det :-).

2010-08-30 @ 10:53:52
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!