Trevlig kväll

Igår var jag som inlägget nedan visar
på ett Shabby chick party hos Sofie.
Jag bjöd med mig kathleen som jag vet gillar sånt
plus att det alltid är så kul o ses:-)
Det blev verkligen mycket folk på det partyt.
Så mycket folk så man fick vänta in tills alla hade kollat klart
innan man kunde komma fram vid bordet där allt fanns.
För fina saker det fanns det gott om.
Det finns så mycket me rän det som visas på hemsidan.
O allt är så mycket finare i verkligheten.
O det är inga dyra saker.
Så de flesta har råd med både en eller 2,3 ,4 saker.haha
Jag köpte en vit ljuslykta ska se om jag kan få in något foto på den.
Den är enligt mig väldigt fin.
O så köpte jag ett vitt hjärta som man antingen
kan sätta på dörren någonstans
eller ha som dekoration.
Jag stod o valde mellan hjärtat o toa skylten som var i vita bokstäver..
Jag rekommenderar att man bokar in sig på ett sånt party.
Shabby chick party hos :
www.miaochco.com
Man kan betala kontant o få hem sakerna på engång,
eller betala på faktura o betala vid löning o
ändå få hem sakerna på engång.
Jag gillar o ge lite reklam i min blogg;-)
jag ser det inte som reklam,jag ser det som lite tips.
O det är alltid kul o få tipsa om något :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!