skor

Så har alla barnen fått nya skor :-
Var ju dags nu för lite nya gymnastikskor.
Så igår köpte vi skor till pojkarna
på skokanonen o idag gick jag o nessa
till trätoffelfabriken o köpte skor till henne..
Hon hade redan valt ut ett par skor så det gick väldans fort:-)
O bra priser har de också.150kr för skor till henne i strl 31.:-)
Billigare än så blir det inte..
Hade tänkte beställa skor till alla 3
på skopunkten ,det skulel då bli
ett par skor gratis för våran del
eftersom det är ta 3 o betala för 2.
Men det är bättre att få prova på skorna
för hade vi köpt hade vi tagit fel storlekar.
För 29 till danne hade vi inte tagit som vi fick ta nu.
O 25 till lilla johan ,o vi hade väl tänkt oss 24.
Men det skiljer ju också i storlekar på skor
precis som med kläder i guess.
Men är man i örebro så är skopunkten bra
eller om man bor typ i huddinge
där man har nära till olika köpcentrum osv..
O slipper åka flera mil för ett köpcentrum..
Tyvärr så har johans skor redan blivit lite slitna,
för han åker ju bobby car bil o då drar han ju med fötterna/skorna..
Precis så vart det med dannes skor i den åldern..
Hittade förövrigt lite skor till mig
på trätoffelfabriken,men inte så att jag kunde
bestämma mig för att köpa dem idag.
Nä jag velar lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!