påsklov

Det har mest bara regnat en massa idag
men nu verkar det vara lite sol framme.
O vanessa o johan är ute o leker med vanessas kompis.

Daniel sover i soffan han är helt slut  efter dagens bus på dagis.
Han går ju mellan 8,30-13,30.
Men nu får han ha påsklov precis som Vanessa.
Fast om vi vill så hade han kunnat gå from tisdag ändå.
Men nä han får vara hemma så får vi väl försöka hitta
på något om dagarna.Hälsa på någon,
någon kanske vill hälsa på oss eller göra något annat.

Vanessa kan ju alltid ringa någon klasskompis
o fråga om de ska leka.
Daniel har inte kommit in i det där med att leka
med någon hemma hos varann..
Men hans tid den kommer också så småningom..

Vad har jag gjort då?
jo jag är så trött idag.
Men nu har jag vilat iallafall.
Men inte vart jag piggare.
Kanske borde ma gå en promenad så man blir pigg.
Är jobbigt o vara så trött i hela kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!