göra idag då?

idag är jag o pojkarna hemma.
john skulle iväg med jobbet någonstans
så han kommer väl hem efter 13.
O nessa hämtar någon av oss vid 14.
Jag har ju bilen så jag kan ju göra något om jag vill.
Ja det kan man ju annars också förståss.

Min mage är ju inte direkt som den ska.
Och Nej jag smittar inte.
Jag vet att jag borde gå till läkarn
men nä ni känner väl mig.
Förresten har jag tappat tron på livet
förövrigt så jag gör väl inte så mycket av det
jag borde göra..

Är lättast o bara umgås med barna
o göra saker på egen hand eller med familjen..
Något som jag vet är att jag skulle så gärna
vilja göra det som john gör om dagarna..

Kanske inte exakt samma
men åka till ett ställe varje dag.
Träffa folk,lära känna folk,snacka o ha kul.
O veta att livet har en framtid..

Det finns de som inte gillar när jag skriver
om deppo saker men vill ni inte läsa.
Så läs något annat.För jag tänker inte
låta bli o skriva om hur jag verkligen mår i min egen blogg.

Inte äns jag själv vet hur jag mår.
Men ändå..
Jag vill göra saker ,o gör saker.
Allt för att slippa må så här för en stund..

Nä nu ska jag gå ner till mina pojkar.
O göra kaffe,magen är ju redan kaputt så varför inte
ta en kopp kaffe också..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag förstår dig Petra, jag är deppad själv för alla motgångar jag har nu. Och ja det sätter sig i magen..det gör att man mår mer dåligt. Tur man har familjen så man inte sitter själv och grubblar.

Vi kan väl träffas med barnen någon gång, jag har så få väninnor kvar. Kram

2010-04-27 @ 15:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!