inskolning

I går började min 4åriga son Daniel på Dagis för första gången i sitt liv.
Han åkte dit med pappa john en timme igår.
O idag åkte de dit till 8,30.
Som han kommer att börja sen..
O john sa hejdå på engång .
Daniel verkade glad när han sa hejdå o så.
Men sen hade han väl kollat lite på john..
Men jag hoppas att det går bra tills jag hämtar honom kl 11.
Vi ska hämta Vanessa kl 10 idag iskolan.
För hon ska till tandläkarn o laga hål.
Så typiskt för klassen ska på teater idag kl 10.
Så det missar hon.
Så synd för hon skulle behöva se lite teater..

I vilket fall som helst,daniel är ju i säkert förvar ändå.
Jag litar på hans fröken som nessa tycker så mycket om.
O så är hans äldsta kusin där som praoelev.
Kanske kan han gå till henne om det är något..

Men både john o jag ,mest john eftersm han lämnade danne.
Men vi båda är lite oroliga av oss hur det går..
Han gjorde så mycket aktiviteter o sånt själv på Rhodos.
Då var nessa med  visserligen men det var olika
ledare o olika barn hela tiden ,plus att han stod på scenen
med nessa o 2-3 barn  o uppträdde..
O han var även på baklängesmiddagen på rhodos
o åt där utan oss föräldrar..
Så han lär klara sig.. Nyttigt för honom om inte annat..
Vill ha honom lite mer självständig o att han också
har tillgång till en massa kompisar som nessa alltid har haft..



bilderna i inlägget är:lite gamla bilder från då han var runt 2år..
o så ett  från jan09 o ett från sep09(rhodos)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Så skoj med inskolningen=) Blää är så seg idag..men snart är det helg=) å då ses vi=)

2009-09-22 @ 14:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!