Grattis

Idag blir våran yngsta son 2år!!
Tiden har gått så otroligt fort.
Känns som det var idga som jag fick åka in akut till usö
för havandeskapsförgiftning ,o fick läggas in för observation.
O några dagar senare när jag låg inlagd på bb avdelningen(bb avd utan bebis haha)
så gick förlossningen igång av sig själv o äntligen var det dags..
Fick lägga mig på min säng o så rullade vi iväg till förlossningen..
DÅ hade vattnet gått o värkarna var på gång..
Hade inte den orken som jag hade hoppats på,men så var ju mitt blodtryck väldigt högt.
O efter förlossningen var jag helt blek o de var jätterädda för att jag skulle svimma.
Jag förlorade så mycket blod efter förlossningen..
Så  jag fick inte resa mig upp förrän på kvällen inte äns för att gå på toa..
Nytt sjukhus var det också,har ju fött annars på huddinge universitets sjukhus.
DÄr var det en självklarhet att mannen sjykke få stanna men lika självklart var det för örebro
att han inte fick stanna..så sjukt..

Johan är våran minsting.
Jag var gravid i sthlm o gick veckorna här i kga.
O födde honom i usö(örebro)
Så han är den enda av dem 3 som inte är född i huddinge.
O han är så speciell för oss..vi har en egen sång till honom
som han har börjat sjunga på själv..haha




Love you Johan!!

Snart kommer dina gäster hit på kalas!!!


Kommentarer
Postat av: Vibeke

Stor kram till sötiskillen på hans 2:a födelsedag önskar "tant" Vibeke i stora staden. :)

2009-09-20 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!