fredag kväll

Det är fredag kväll.
O klockan är  22,45.
Jag är så trött.
O börjar bli väldigt förväntansfull o lite nervös
inför den kommande veckan..
Ska bli så härligt o åka på semester.

Vi ska nämligen till Rhodos!!

Vi har sagt till om en veckas ledigt på skolan.
Men nu funderar vi på om vanessa
verkligen orkar med att gå upp 6,30
dagen efter vi kommer hem.
Kan ju bli vid 21 tiden eller nått vi kommer hem.
O sen vill vi ju äta.Ja jag kan ju ha fel om tiden.
Ska kolla lite mer noggrant

Sen visste ju inte skolan när fotograferingen skulle bli.
Skulle eventuellt bli dagen efter vi kommer hem.
Men de visste inte säkert
då jag frågade för några veckor sen.
Så på måndag får jag leta rätt på dem o fråga.
Hoppas de vet exakta datum.
Funky kidz orkar hon ju med vid 16 tiden.
Men gå upp 6,30 efter en veckas kanon semester."hm"
Hon o jag lär vara lite sega på att komma upp.
Men det märks.Vill ju inte att hon ska missa för mycket heller.
Det är ju inte dagis längre utan skolan.
Men viktigast är att hon r med på fotograferingen.
När den nu blir.

Det är mycket tankar o funderingar:-)
Men nu måste jag gå o sova..

Bjuder på foton på Vanessa taget igår.
Då hon skulle på terminens första danslektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!