2årsdagen

JOhans 2årsdag flöt på riktigt bra.
Han fick några paket av oss innan släkten på min sida kom.
O när kalaset kom igång så fick han jätte roliga leksaker o böcker..
Han älskar sin Lego duplo bil som han fick av morfar..
O när han öppnade spiderman gubbarna så sa han:wow!!titta mormor..
Det var mormor o åke som hade köpt sånna där
gubbar som storebror Danne älskar.

Johan älskar ju hundar  så i en av böckerna
som han fick så var det en massa olika
hundar o andra sorters djur i boken.
Till 2åringens stora glädje.:-)

Våran äppelkaka med vaniljsås  vart väldigt poppis,
tur att vi hade gjort 2 styckna likadana..:-)
O så hade vi annat fika också förståss.
Men det är lite speciellt o bjuda på äppelkaka som är gjorda av våra egna äpplen.
O så smidigt.När det var bakdags så gick jag ut o plockade några fina äpplen.

Sen har vi ju stora kastruller fulla med plommon här hemma
så vi fyllde våran stora fina skål med plommon
så fick alla ta som de ville av våran frukt..
Sen bad jag släkten plocka med sig en del äpplen o plommon hem ..haha
Vi har så mycket så det går inte åt..

Fyllde ju 4 stora svarta sopsäckar fulla med äpplen i lördags
o idag var det redan en massa på marken..
O då är det bara 2 av äppelträden ..

Nog om det..

Jag vart ju också firad idag.O jag fick så mycket fint.
Jag fick blandannat:
presentkort på h&m(perfect), o en shoppingdag,
presentkort  på ett café här i stan(väldigt bra)
ett jättefint ljus med jättefin glasfat .
2 jättefina ljushängare (en hjärtformad o en i trädliknande)
Också helt perfekt!!
Ska bli kul o hänga upp på väl valda ställen..

Jag är så nöjd med mina presenter.
Jag behöver verkligen få fika,shoppa,
mysa med en massa ljus hemma.

Jag längtar tills jag ska gå o köpa mig lite nya kläder..
Man får liksom göra sig fin fastän man har lite mage.
Det finns så mycket annat o bry sig
om än en liten mage(stor ) som putar ut.
O jag stortrivdes i dagens klädval..

För känner man sig fin så ser man oftast fin ut också.
Man utstrålar livsglädje o så mycket annat.


Blir lite fina bilder i repris som dagens ..





Kommentarer
Postat av: NettaN

vill ^ÅKA NU!!!!!!!!!!!!!

2009-09-21 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!