taggad

det senaste dygnet har jag blivit så
taggad o har sånt självförtroende
för just en sak:KÖRKORTET!!

Jag vet att jag inte ska vara för kaxig .
O inte förvänta mig att det ska fortsätta så här bra.
Har ju en viktig dag bokad nu.
Nej det är inte uppkörning eller teoriprov.
Men nästan så..Den kallas för mini uppkörning.
O går till  som en riktig uppkörning.
Med en ny lärare som sitter o har ett protokoll..
Sen efter det så ser man vad man behöver träna på lite mer exakt.
Skulle ha gjort denna mini uppkörning tidigare men
så fick jag börja om med vänstersvängarna på landsvägen
så det blev aldrig något inbokat.
Men nu är det bokat.
Exakta datumet kanske jag håller lite tyst om en stund till..

Är såklart rätt nervös över det.
Vill ju inte få  en drös med papper nerskrivna på fel
som jag gör.
Men då vet jag ju.Och man måste tro på sig själv.

För körningen sitter verkligen nu..
Tillochmed gatuhörnen börjar sitta nu..
O igår fy fan vilken rolig grej jag gjorde.
Ingen hade förväntat mig den uppgiften.
O läraren satt i bilen bakom o var helt förvånad över vad jag skulle göra.
Men det gick galant och jag fick inget tips på hur jag skulle göra.
Utan jag gjorde det helt själv.
O jag har aldrig sett någon göra så heller..
SÅ ja det var världens kick.

Tack Gunilla för att jag fick göra den där saken..
En massa tummen upp fick jag av en av de andra lärarna..
Han som jag ska göra mini uppkörningen med.
Och det peppar mig verkligen..

SÅ jag är så jävla peppad.
Ursäta att jag svär men det är min blogg som ni vet.
Och om barn läser det här så får det gå för denna gång.
Att jag svär alltså..

Och nu under förmiddagen hart jag gjort en av repetionstesterna
och jag vart GODKÄND!!!!!
3fel hade jag.. Fy vad bra det är..
2 gröna repetionstester till och det blir UPPSKRIVNING!!

Fortsätt att peppa mig,det ger resultat!!!!

Snart!!!!! snart slipper jag be om skjuts!!!

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Jag tror på dig! Fortsätt kämpa och du ska se hur otroligt stolt och lycklig du kommer att vara när du klarat det! Håller alla tummar jag har för dig! Kramis

2009-10-16 @ 18:11:46
Postat av: petra westermark

Tack vännen!!

jag längtar så,självförtroendet kommer att öka enormt..

2009-10-16 @ 18:15:12
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Nettan

DU ÄR BÄST!!! Tänk sen kan vi åka massor=) å du får KÖRA=)

2009-10-16 @ 19:39:08
Postat av: Linda

Ska hålla koll efter dej ute på vägarna nu då, den närmsta tiden..hehe

Kommer gå jätte bra ska du se.

Lycka till när det blir dax!!

2009-10-16 @ 23:25:55
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!