så tacksam


Det första Johan säger på morgonen
när vi äter frukost är: var är mommo?

Allt handlar om mormor,glass och  Lollo o Bernie från rhodos(lollo finns på min header)
Just nu är ju barnens mormor på Madeira o barnen saknar henne redan.

Och när mormor var på väg mot arlanda i fredags så sa vanessa:
Jag vill ringa mormor o säga att jag älskar henne.
Självklart gör det sa jag.
O hon tog telefonen slog mormors nummer(ja hon kan det själv sen ett halvår tillbaka)
o pratade lite med mormor.
O sen så sjöng hon: I just call to say I love you!!!

Kan man göra något annat än o smälta då:-)

Det är så kul att barnen älskar både sin mormor o morfar så mycket.
För i går när vi sa att vi skulle till morfar imorgon så sa vanessa
att hon ville ge honom en blomma.
För han betyder så mycket för henne.
Jag blir så glad för eftersom de betyder så mycket för mig
så är det så roligt att de älskar dom så otroligt högt.
Och det bästa av allt det är besvarad kärlek.
O de visar det verkligen!!

Det syns klart o tydligt,jag har aldrig tvekat på saken.
Båda är så otroligt omtänksamma o givmilda o kärleksfulla mot barnen.
Sen har de en Åke också som jag också är tacksam för att han finns för dem.
(åke är mormors man )

Sen finns det ju andra också i deras närhet men detta inlägg
handlar om just mormor o morfar o barnens kärlek till dem.

Synd bara att de inte hann träffa min älskade mormor också.
Henne hade de också älskat."love"

här är min älskade danne  när vi firar julafton hos morfar 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!