regler

Nu tänker jag vara så fräck o sätta upp regler för min blogg..
Eftersom det är min blogg så godkänner inte jag att man skriver
vad man vill..
O det är en kommentar som jag inte tänker acceptera
att det fortsätter i den stilen av NÅGON.
O det är anklagelsen om att vi bara sårar o att personen ska sluta bry sig om oss också.

Om du nu bestämemr dig för att inte bry dig om oss
så har vi ingen från eran sida..tänk på det..

Det var 2 kommentarer som ingen av dem hade sett,
som jag godkände samtidigt.
Så eftersom ingen av dem kunde se varandras kommentarer
så anser jag att ingen har rätt att bli sur.

John har inget med det här att göra.
Han mår dåligt när folk blandar in honom.
Utan har ni problem med mig.Ta kontakt med mig istället.

John mår tillräckligt dåligt som det är.
Det finns MÅNGA anledningar till varför han är sjukskriven.
O det ska jag inte behöva skriva här..

Jag är inte sur jag är bara lite besviken..
Eftersom det här är min blogg så får ni respektera o acceptera
att man måste vara snäll..

Det här är ingen blogg
där man tjaffsar..
Men man har faktiskt rätt till att säga
att min släkt är stor.
Johns släkt är också stor men inget vi märker av.
För tyvärr så träffar vi knappt hälften.
Det bara är så..Inte något jag kan rå för
utan det bara är..
SÅnt man får respektera vare sig man vill eller inte.
O sånt ser olika ut för alla.


SÅ med andra ord min släkt är stor.
O vi har kontakt med varenda en på något sätt.
Det är bara en sanning.
Jag uppskattar all hjälp vi får från båda släktena..
O det borde ni veta..

Jag vet att pga mitt inlägg nu så kommer jag få skit.
O det komemr att pratas eller skrivas om hur dum jag är.
Men jag har  rätt till att ha de regler som jag nu har ordnat.

För den sista kommentaren var faktiskt om oss.
Och till oss,sista meningen iallafall..

O jag har hört tillräckligt om hur vi sårar.

Ps.john har inget med detta att göra.
ska ni tjaffsa om detta så tjaffsa med mig.

Men gör ni det så blir ni blockade..


Det som händer innanför denn blogg ska stanna innanför denna blogg.
Med andra ord inga sura miner sen när vi ses..


mvh petra westermark (
( mitt sätt o säga att jag menar allvar,
när jag skriver hela mitt namn så här)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte bra skrivet Petra!!!

Det är din blogg och dom som inte gillar det du skriver kan låta bli att gå in här ju...

Jag gillar din blogg :-))

Kram på dej!!!!

2009-10-25 @ 10:43:36
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!