omyndighetsförklarad?

Idag är jag så uttråkad.
Har inte gjort ett smack idag..
Skulle så gärna vilja göra något.
Vet exakt vilken affär jag skulle vilja åka tlll
o handla lite nytt till johans rum.
Men hade jag körkort?
Nej..O någon som skjutsar mig?
Nej.

Då får fru petra sitta hemma o uggla.
Astrist.O ingen svarar på mina sms eller skickar något längre.
Ja förutom min vän Kathleen förståss,
men jag fick ju aldrig träffa henne idag
eftersom jag inte kunde ta mig till östra idag..

Suck tänk  om man kunde låna någons körkort.
Att det vore lagligt för en dag.
Eller att man kunde få välja
ha en sak gjort ,
för ärligt jag skulle kunna göra mini uppkörningen ändå
bara jag har körkortet nu.
Desperat?? JA!!

Jag känner mig så instängd.
Hatar när andra kan styra vad jag ska göra om dagarna..
Att jag inte kan ta mig dit själv..
O sen så hatar jag att alla ska börja tycka illa om oss för ingenting..
Man kan inte alltid välja sina nöjen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!