nyss hemkommen

Har precis kommit hem från morgonens promenad.
Jag lämnar dottern i skolan  till kl 8 varje morgon.
Oidag var det inte så jätte kallt så  idag räckte det med min urhärliga'stickade tröja.
Jag älskar den där tröjan..Köpte den förra veckan o skulle kunna ha den
på mig varje gång jag går ut.Men måste ju variera mig lite"ler"
Den värmer så bra.Men blir det kallare så
får jag ta min nya vinterjacka
som jag köpte under helgen som var..
Den gillar jag också jättemycket.
Lång o med många fickor.hihi..

Känner att jag har fått tillbaka min klädsmak igen.
Undrade lite vart den hade tagit vägen.
Men nu börjar den komma igen..
Nu är ju inte utbudet det bästa här i stan.
Annars hade jag nog hittat mera guldkorn .

Apropå tröjor
så jag har ju inte så värst mycket kläder.
Rensade ju bort så mycket när vi flyttade hit
för 2 år sen plus att jag har ju blivit större
o förändrats sen innan graviditeten med johan.
Så klädutubudet har ju mibnstat rätt häftigt i min garderob.

Ialalfall så igår när jag
skulle ta av mig min gråa tröja.
Den är en vanlig tråkig grå långärmad tunn tröja.
Men det är ett klädesplagg iallafall"ler"
Så måste jag ha ryckt tag eller hållt i tröjan konstigt
för det blev ett litet hål i tröjan.
Om kläderna sitter för tight kan det ju lätt gå sönder
i sömamrna men det var ignet sånt.
Helt skumt.
Så nu har jag ännu mindre kläder.
ilands problem verkligen"ler"

Får väl ta med gubben till örebro
någondag så jag kan kolla i
andra affärer
än vad som finns här..
Jag kan gå till h&m också,
för de har ju ett annat sortiment.
O möjligtvis så de köper in mer
o i mer i samma storlekar..

NU ska jag ta o kolla lite
på nätet efter kläder..

Kommentarer
Postat av: Linda

Kolla på bubbleroom.se... sååå mycke snyggt... Där brukar jag sitta å drömma om fina kläder ibland..Kram

2009-10-09 @ 13:50:39
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!