Nervös

På tisdag är det dags för min allra första tupperware visning.
Min första av 3 som jag måste ha inom 28 dagar.

Jag har en press på mig att så många som möjligt
ska vilja komma till min visning.
O sen eftersom jag är den som ska bli säljaren
så måste jag få in någon beställning
för att jag inte sviker  företaget..

Sen är det ju faktiskt så om jag ska vara ärlig.
Desto mer folk beställer desto mer tjänar jag..
Lite pinsamt kanske o säga så men det är sant..
Annars så skulle jag inte vara säljaren haha.
Om man arbetade gratis.haha

Men man ska veta det att det är ignen köptvång.
PÅ mina visningar.
O sen om an väljer att bli värdinna för en visning dvs:
att ni bokar in med mig att ni vill att jag kommer o har en visning
hemma hos er eller på erat jobb
så brukar man få en värdinnegåva..

Jag berättar mer om den så fort jag vet något om det.
Men det brukar vara så..
Så är det lite roligare o vara värdinna:-)

Sen är det ju alltid kul
o komma iväg en kväll o träffa lite folk.
Kolla på lite nya saker/produkter o så får man ju en kopp kaffe eller te.
Kanske någon fika eller något annat gott.
Så man tjänar ju på att gå dit.hihi

Vart min familj ska vara under tiden jag har visningen.
det har jag ingen aning om..
Jag kan ju inte skicka ut dem i mörkret men vi får se..


Kan man inte komma på själva visningen så kan man få en katalog av mig eller kolla på nätet o sen beställa av mig. Man kan bo vart som helst bara vi ses så ni kan få produkterna.. alternativt att jag lämnar dem till någon som vi båda känner.


Jag vet inte hur mycket jag får skriva om mitt företag som jag jobbar åt(wow jag jobbar)
men jag kan ju alltid tipsa om deras hemsida..

www.tupperware.se


Och jag kan säga som så att de har en himlans bra kavlité.
Saker som folk köpte för 20 år sen håller än idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!