myskväll

Vilken myskväll det vart framför tv:n..
Först ut var det ensam mamma söker.
Helena från programmet har jag bott granne med.
Innan vi flyttade till huset som vi bor i nu..
Och Vanessa har lekt med hennes dotter.



Så det är lite kul o se karlskoga sådär på tv:n.
Och hur våran gamla lägenhet kan se ut .
Lägenheterna är ju någorlunda lika..
Köken är ju identiska..
O innan man går in i lägenheten
så är det som en utegård

Det dom inte visar på tv:n är att lägenheten har 3 våningar.
Fast jag tror att de har visat tredje våningen men att det såg mysigare ut
än vad vi hade det.
O så den där jobbiga trappan som man
absolut inte vill dra upp en barnvagn.
Vilket jag fick göra så fort
jag skulle gå någonstans..
Men så bodde vi ju där bara tillfälligt..



Men det var himlans bra månader.
Trivdes bra där men ändå inte.
Det var så lätt att leva under den tiden.
John jobbade,vi lärde känna nya människor osv.

Nog om det.
Efter ensam mamma söker så kollade vi på en film
Bruce den allsmäktige tror jag att den hette.
O vi åt ost o kex o  drack te..
Filmen var så bra.

Men nu är det dags för mig att gå o lägga mig.
Väckarklockan ringer imorgon.
Jag som har fått sova lite längre om mornarna nu under helgen.
Men livet rullar på,Det är bäst att man fångar upp dagen,
och gör något bra av det. Carpe Diem!!


ps:fotona är från den tiden som jag skrev om i inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!