kommentera

Det har blivit bra med läsare här på sista tiden.
Men vart har alla kommentarer tagit vägen??

Jag får en del kommentarer som jag inte godkänner.
O om någon kommentar är helt tom så godkänner jag inte heller.
Men annars så godkänns alla ..

Så det är bara att kommentera:
kanske ett hej när man har kikat in här eller så..

Jag kanske är dåligt på att svara
för jag vet inte riktigt vart jag ska svara.
Men det blir nog att jag kommer att svara
där ni har kommenterat...
Men nackdelen är att nyfikna kan sitta o läsa
exakt vad som skrivs.. O det är som sagt en liten neckdel..


Kommentarer
Postat av: Nettan

jag tycker jag kommenterar bra=)

2009-10-14 @ 20:19:46
Postat av: petra

till nettan:

det har väl varit lite mindre än vanligt.

men det är väl så det ska vara:-)

att man har fullt upp ändå av livet,vännerna,familjen osv..

men du måste ju inte kommentera,det är bara om du vill..:-)

2009-10-14 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!