jobbigt

Jag har så mycket som står på spel nu.
Imorgon ska jag ha min första tupperware demo.
Vi blir några styckna ,o jag önskar att någon av dem kanske
kan ta med en vän eller två..SÅ vi blir fler..
Eller om någon mer vill komma..

Det är imorgon hos mig  kl 19.00.
Man är jätte välkommen att komma på mitt första demo..
Alla som jag känner är välkomna..

Sen så har jag körlektion idag kl 13.
O jag måste verkligen vara koncentrerad då.
O just nu mår jag inte så bra som jag kanske borde.
Så jag måste försöka komma tillbaka
till mitt vanliga jag igen.
(nej jag är inte sjuk)

O sen är det 2 körlektioner till den här veckan.
O de här körlektionerna är rätt viktiga.
För lär jag mig ingenting nu på dom
så kanske jag inte klarar mini uppkörningen..
Som är snart.
Vissa vet exakta datumet..

För efter mini uppkörningen så planerar vi att åka till sthlm.
SOm vanligt så vet jag inte till 100% men får jag som jag vill så åker vi den dagen..

Slutligen så ber jag om ursäkt om jag har sårat någon
dessa dagar men det har aldrig varit  meningen.
Utan jag har skrivit utifrån mig själv.
O vad jag tycker o känner,inte att andra gör fel.
För det är inte jag som ska avgöra hur andra ska leva.
Eller göra under en viss dag eller vad det nu kan gälla.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja håller tummarna på dina körlektioner, det vet du:) Ja, kommer imorgon, tar med mig en toscakaka till ditt premiär party. Kram



2009-10-26 @ 12:55:47
Postat av: Nettan

det ända jag kan skriva är...älskar dig!! Tack för att just du finns för mig..å barnen såklart!

2009-10-26 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!