Idol

På Kvällens Idol var det Michael Jackson tema..
Kanon bra tema.
Tänkte först,hur ska de klara av det..
För han gjordeju alltid så mycket moves..
En himlans bra dansare helt enkelt.
Men de skötte det galant..

Jag tycker inte att Camilla skulle åka ut i kväll.
Jag skulle gärna vilja se henne uppträda igen..
Som tur så har hon ju redan släppt en singel
som man kan lyssna på.
Men det skulle vara kul o se henne lite mer  under Idol.
Så Han som också hängde lös skulle ha åkt hem istället
enligt mig.Om man kollar på kvällens  uppträdande..
Som jag inte als tyckte var bra..

Men en del var ju så bra.
Fick rysningar när en av dem uppträdde.
Erika Selin  gjorde Beat it jättebra.
Jättebra på alla sett.
Jag gillar den här låten.
Har dansen från beat it på sergels torg när michael jackson
precis hade dött i huvudet..
O det här var också bra!!



Rabih Jaber gjorde Your are Not ALone jättebra .
Den låten  passade honom..
Han har en så len röst .


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hej!!

Jag tyckte oxå att killen skulle åkt ut i ställe för Camilla, är säkert för det är mest tjejer som röstar som hon åkte ut??



"Precis när Michael Jacksson dött i huvudet"...:-) Hahahahaaa, förlåt jag skrattar :-).. Jag förstår vad du menar, men tyckte det var så kul :-)).. :-))

2009-10-19 @ 01:01:36
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!